۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵

امام جمعه شیروان:

تفکربسیجی مانع نفوذ دشمنان می‌شود/ همراهی با دولت شرط موفقیت

تفکربسیجی مانع نفوذ دشمنان می‌شود/ همراهی با دولت شرط موفقیت

شیروان - امام جمعه شیروان گفت: ترویج و عملیاتی کردن تفکر بسیجی استحکام نظام اسلامی را تضمین و راه نفوذ دشمنان را به بخش های مختلف نظام می بندد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان صبح امروز در نشست صمیمی استاندار خراسان شمالی با شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با بیان اینکه همه ما باید تفکر بسیجی را بپذیریم، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشوراست، بنابراین همه ما باید در تمام حوزه ها تفکر بسیجی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه  استحکام نظام و مسدود کردن راه نفوذ دشمن دو موضوع مهمی دانست که نباید از آنها غفلت کرد، تصریح کرد: گر چه نظام اسلامی ما، امروز جزو مستحکم ترین نظام های دنیا به شمار می رود اما نباید از این موضوع غفلت کنیم.

حجت الاسلام کوثری دوران هشت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را یکی از دوران های سخت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ایستادگی، مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام و خون مطهر شهدایی که در این دوران برای حفظ آرمان های نظام در تبعیت از ولایت، از جان خود گذشتند و خون پاکشان را تقدیم نظام اسلامی کردند، نشانه بزرگی از استحکام نظام اسلامی بود.

وی تصریح کرد: دشمن همواره در کمین نشسته تا از کانال های مختلف از جمله از طریق مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به کشور نفوذ کند و ما باید با تدبیر و همراهی و همدلی با دولت، اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خراسان شمالی صبح امروز برای بررسی مسائل ومشکلات شهرستان شیروان به این شهرستان سفر کرده است.

شهرستان شیروان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۷ هزار نفردر ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.

کد خبر 2969264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha